GOD JUL! :D

Nu är den stora dagen kommen! Nae skojja bara, men idag är det julafton. Gårdagen blev inte så farlig ändå, det var faktiskt jätte kul där och jag fick många roliga paket :D Kom hem rätt sent igår så är lite trött idag menmen det är ju julafton! När jag vaknade i morse så var det snö ute! Otroligt, det har inte varit snö på julafton på hur många år som helst men nu är den här, så ja vart jätte glad! Snart kommer släckten och då ska vi äta julmat och sen se på Kalle Anka vid kl 3, de får ingen missa, lova mig de! Ingen jul uten Kalle Anka ;) Sen blir det vell paket :D Men nu måste jag sminka och ta på mig innan dom kommer.

Kanske blogga senare igen?

PUSSS PÅ JULEN :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0