Godmorgon!

Jag är trött! Vaknade ass tidigt i morse av att farsan väkte mig för att vi skulle åka och handla, suck. Bara för att han inte hade hanlat klart julklappar så kan vell jag få sova? Blev jävligt sur men följde med ändå, var ju ändå vaken och kunde inte somna om. Nu väntar ja på att maten ska bli klar, är såå jävla hungrig. Sen ska ja sova igen, skönt! Ikälll ska ja till Vikingstad, Tråkstad skulle jag ha döpt det till om jag fick bestämma. Ska träffa mina syskon där, de ska vell blli kul på ett sätt för att jag har inte träffat dom på ass länge, speciellt inte Ulrika men annars så blir de vell bara en masa skit prat, pallar inte, kan man inte bara sova istället och vakna när det blir sommar igen? Hatar vintern och julen! Men nu ska ja kolla på tv innan maten bllir klar.

PUSS PÅ DEN JÄVLA JULEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0