Va ett tag sen nu

Har inte hunnit eller orkat blogga dom senaste dagarna. Allt har blivit så konstigt, jag vill bara alla väl men det blir fel hela tiden och alla missförstår mig. Det känns som om jag inte har någon kvar längre. Ingen som jag kan prata med, som lyssnar eller som bryr sig. Alla är så självupptagna och jag orkar inte det längre. Det är säkert inte många som vet heller att jag åker imorgon till mormor och morfar, har sagt det till flera men ingen lyssnar. Men det ska ändå bli rätt skönt att åka det och få tänka igenom allt som har hänt och allt som kommer att hända. Där kan jag få vara mig själv och ingen bryr sig om jag har smink eller hur jag ser ut, kan det inte vara så överallt? Vet inte riktigt när jag kommer hem men det blir troligen på nyårsmorron. Undra vad som händer då föresten, får se om ja ens orkar göra någonting.

Har legat i sägen i flera dagar nu utan att göra någonting, bara gråtigt över massa olika saker. Ingen som förstår mig eller som märker något. Jävla egenkära personer, var är vännerna när man behöver dom som mest? Jadu, de kan jag inte svara på dom har vell inte ens märkt att ja mår dåligt. Har aldrig varit så svag förut, den som vill knäcka mig totalt gör det nu då kanske jag aldrig kommer tillbaka.

Kom på men grej förut ida, den som bloggar, kollar på en tv serie som man har hela säsongen av eller blir allmänt osocial. Den har inget liv.  

Men nu ska jag gå och kolla på OC . Har börjat att kolla  de igen, de är såå jävla bra och så har jag ju ingel liv.

PUSS PÅ DE TRÖGA IDIOTERNA

Kommentarer
Postat av: Fridadanielzzon

Gumman <33 tänk inte så :( aldrig aldrig aldrig så:( :(

2008-12-30 @ 17:52:38
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0