YEEEY NU ÄR DE JULLOV :D

Äntligen kan man verkligen säga. Inte för att ja gillar julen utan för att nu slipper man den jävla skolan, fan va folk är jobbiga där, menmen palla bry sig nu när man inte behöver träffa dom på tre veckor :D

Helgen har vart underbar!

Fredag: Slutade halv tio och drog ner till stan med Amanda, när hon drog kom lillasyster och vi gick till ett café och myste. Sen när vi kom hem vart de ännu mer mys i soffan med emelie och mamma.

Lördag: Tog det lugnt hela dan och väntade på att Frida och Johanna skulle komma. Frida kom två timmar innan Johanna så vi gjorde maten, inte så lyckat. Först brände vi köttfärsen, sen hälde vi i för mycket fett och till sist hälde vi i för mycket krydda, men de gick och äta ändå...... När Johanna kom blev de tjejsnack och mys i soffan och ett misslyckande att försöka se på film. Sen ringde några idioter som hade fått för sig att cyckla hem till mig från Vikingstad, vilket är 13km så ja fick åka och hämlta dom med moppen halvvägs. Stannade ett tag innan dom fick hemlängtan och ja fick skjutsa dom igen och när ja kom hem blev de film och så fortastte våran myskväll.

Söndag: Vaknade sent idag och började dagen med att äta lunch. Sen åkte Johanna hem och Frida och jag fastnade framför mobilerna och tv. Tittade på några gamla filmer som vi spelade in i sommras och längtade tillbaka. Shit va vi har förändrats mycket båda två, både i utseendet och i sättet. Jag var så jävla blond då och nu är jag brunett, hur kunde jag färga håret så? Det var ju mycket bättre förut men jag ska ändå färga om håret snart igen så att det spelar vell inte så stor roll, jag ska ju bli blod men inte så blond. Iallafall det var läskigt att se hur man var då och jag kom på att jag har tappat min humor sedan dess, vart har den tagit vägen? Då var ja ju idiotiskt rolig och var är gladheten som ja hade då? Allt har bara försvunnit, men får hoppas att det kommer tillbaka när det blir sommar igen.

Men nu ska jag äta, är fett hungrig som vanlligt :P

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG TJEJER!

 Puss på er!


Sommarbilder<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0