Söndag!

Japp idag är det söndag och sista dan på helgen innan man kommer tillbaka till helvetet.

I fredags så var ja med Johanna och vi skulle till nkpg men de blev inte så, lite synd men kanske bra ändå. Det blev donken istället och sen hem till mig. Igår var de öppet hus på nån skola så man var ju där och kollade men de var ingen skola för mig. De är så jävla svårt att välja var man ska gå, ja har ingen aning. KAN INTE NÅGON VÄLJA ÅT MIG SÅ SLIPPER JAG DE? Iallafall efter de så åkte ja till Växjö och träffade några där. Haha och vi gjorde "inbrott" i någons garage ;) kul kul vare!

Men nu ska jag vell städa rummet, de var ett tag sen och det behövs verkligen.... och efter de blir de plugg :'(

PUSS PÅ ALLA UNDERBARA <33



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0