sjuk :(

Nu är ja hemma och väntar på att tiden ska gå. Jag har varit hemma från skolan för att jag hade feber igår, rätt skönt faktist. Slippa skolan, hade so prov ida som jag inte hade pluggat så jätte mycket till men när ja pratade med Olimpia så sa hon att det var ganska så lätt menmen. Syd att ja inte kunde träffa alla innan lovet men dom ja vill träffa träffar ja vell så då spelar de vell ingen roll. Men nu är det iallafall HÖSTLOV :D fast de skullle vara mycket bättre om det var SOMMARLOV! Hatar hösten och vinter :(  Saknar sommaren såå jävla mycket, kan de inte vara sommar jämt??? :O

Frida kommer snart hem med bussen, hoppas att hon ringer då hon sa att hon skulle de....

Ikväll vet ja inte riktigt vad som händer bara att ja ska träffa frida och att min lilla kusin kommer  :S Hon ska stanna här hela helgen :O hoppas att man överlever.....

Men orka skriva mer nu

pusssssss alla underbara människor <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0