Ett tag sen;)

Har inte bloggat på ett tag nu, haha de brukar vara min vanliga replik och den håller idag också faktiskt men anledningen är inte att jag inte har pallat utan att datorn har krachat och så har ja vart sjuk i en vecka. Fan va skönt de är o va frisk igen, jippi :D. de va nästan så ja längtade tillbax till skolan för att träffa alla. Nu sitter ja här o gör ingenting fast ja har massor och göra men ja pallar inte just nu x)

Ida kom ja som sagt tillbax till skolan o de va vell ändå helt ockej, började med sovmorgon och sen en lektion, lunch, avslutningsskit, och slut. Sen drog ja ner till stan med Frida och Amanda men Amanda drog snart för att träffa några andra så då blev de bara jag och fridish kvar menmen de va niiiice. Efter ett tag drog vi till Emelie som färgade håret, såå jävla fett  msnyggt de blev asså, nu är hon snart den trede och sista blondinen :D
 
Imorn äre studiedag o då vet ja inte riktigt vad som händer men får vell ta de lugnt för alla har biljett o skit oh ska nån stan men är man sjuk så är man :/

Men nu ska ja göra lite nytta med livet.

PUSS PÅ MIG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0