VILL!

tjao nu sitter ja här och väntar på att alla ska komma, mamma fyller år ida så grattis till henne. Själv så kommer ja vell att dö ikväll av alla tråkiga gäster ville mkt hellre åka till ljungsbro till Milla där de skulle vara mys kväll/ fest eller va man ska säga. menmen en dag om året kan ja vell offra för lilla mamma.

Har jävligt ont i örat, skulle platta håret förut och träffade örat, fy fan va ont de gjorde så prova inte de ett tips bara för de kommer du att ångra då. 

Jao och nu ska jag fortsätta på inlägget som jag började på för fyra timmar sen x) gästerna kom och så åt vi och så men nu är jag här igen. 

Vart ju bjuden hem till Milla förut där Frida, Einar, Petter, Fhilip och Markus skulle vara men jag fick ju inte gå men jag kom på att jag kanske kunde åka med broshan sen när han ska hem för då har jag ju vart hemma en del av kvällen;) men de är inte säkert att ja får men man kan ju alltid fråga för de skulle vara jävligt kul att åka till dem.

Men nu måste jag vell iaf gå upp och vara lite social mot gästerna även fast ja egentligen inte pallar men de kanske är större chans att ja får åka då ;)

PUSS PÅ MOR SOM FYLLER ÅR xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0