Dagen

Hallo, vet inte riktigt vad jag ska säga, jag har en sån jävla huvudvärk att det inte ens går att beskriva. Dagen har varit lång och seg och jag har varit allmänt tråkig idag och en aning blond men det är bra ;) Efter skolan idag drog jag, Emelie, Natta och Maria ner till stan i några timmar innan Emelie och jag skulle med bussen och då mötte vi Frida och Clara som också skulle hem. Nu sitter jag här och orkar ingenting med huvudet dunkande, tror nästan att jag ska gå och lägga mig nu, klockan är tio i 8 haha xD menmen. Eller jag ska nog bädda ner mig och kolla på en film istället, det är nog en bättre idé :P Men innan ska ja skriva om dagens händelse:

Natta och jag gick in på donken för att käka och vi beställer var sin meny och sen går vi och sätter oss. Senare kommer Emelie och Maria som har varit och provat kläder i 4 timmar och då lånar Emelie pengar av mig för att köpa käk men eftersom jag inte hade lösa penga så var jag tvungen att följa med och beställa medans Emelie sitter kvar med Maria så går jag och Natta och ställer oss i kön (Natta ska köpa glass). När vi kommer fram till kassan:
- Hej, jag vill ha en Big Mack o c.
- Vad vill du ha att dricka?
- Cola, och så vill jag ha en jfhshostdipp, en shococtdipp, shoocostdipp, (andas), en shich ost dipp (sa jag i långsamt tempo) asså en sån där dipp som ni har xD
- Okej.

HAHAHAHAHAHA sjukt kul var det!! :P

Men ´nu ska jag kolla på film PUSS<33

Kommentarer
Postat av: fridadanielzzon

intresant dag enligt mig x)

2009-04-04 @ 15:23:32
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0