Godmorgon folket!

Vaknade för någon timme sen och fortsatte städa rummet sen igår och nu är jag faktiskt klar, skönt! Kollade ju även in tv såklart, det är ju vasaloppet idag och bland herrarna vann Daniel Tynell och tvåa blev Oskar Svärd. Damerna har inte hunnit komma i mål än, så där har ja ingen aning om vem som kommer att vinna. 

Senare idag blir det att åka in till stan med mamma och lilla syster, vi ska köpa presenter till pappa som fyller jämt nästa helg. När vi kommer hem från stan blir det staffstäda pappas jobbhus för det i fredags och sen ska jag sticka klar en mössa som egentligen skulle varit klar för några veckor sen, men allt har krånglat men nu ska jag lämna in den imorgon så önska mig lycka till att hinna med allt. Men nu ska jag äta. 

PUSS <33  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0