Helgen =)

De blev att sova hos Frida i fredags och Emelie kom över en stund också. Det var mysigt förutom allt som inte borde ha hänt hände men det gjorde det. Orkar inte ta upp allt men under hela fredan enda från att jag steg upp på morgonen så var det en otursdag med både sina fördelar ock nackdelar. På lördagen åkte jag hem tidigt på moronen för att Frida skulle på konfa och jag var tvungen att åka hem och träna och plugga. Trodde att ja kunde få vila lite från olugget men icke san icke. Kom på att vi har matteprov på måndag. Jag är så jaävla trött på plugget så de är inte sant, hade två prov i fredags i idrott och so men dem var inte så svåra tack vare att ja hade pluggat så mycket med Frallan men ändå! Btw på hela fredagen i skolan hade jag bara en enda rast på 5 minuter och det var min lunch. En riktigt tuff dag var det men snart är det över. Bara matten på måndag, kemiredovisning på torsdag och den muntliga delen i nationella i svenska men sen är det en veckas påsklov! Riktigt skönt att få vara ledig! Men på lördagen klockan 05,00 på morgonen så måste jag åka hemifrån för att jag ska vara på statiol klockan 05,30 där jag ska träffa min löparklubb innan vi åker till Tycklan i 5 dagar! Kommer hem på torsdagen, hoppas att alla är sociala för annars kommer jag att dö! Kan inte ringa eller sms:a nån på hela resan! That´s realy bad! Men jag överlever nog iallafall hoppas jag, ska bli kul att träna iallafall. Jag har ju varit skadad men nu har jag tränat två gånger på det nya löparbandet och på crosstrainern som vi har köpt nyligen.

Men nu ska jag äta innan jag ska plugga lite och sedan sova. Är riktigt trött faktiskt. Frida kom till mig igår på kvällen och sedan sov hon över här och vi kollade på film hela natten, sov några timmar och sedan kolla vi på film igen innan jag var tvungen att köra hem henne för att jag skulle plugga och träna. Förlåt för det Frida! Om man ska sammanfatta hela  helgen så har den spenderats med Frida nästan hela tiden och det har varit mycket trevligt ;)

PÖZZZZ  PÅ FOLKET!

btw, ja tattade en bild från Fridas blogg http://fridadanielzzon.blogg.se/ som hon har gjort,  ja tyckte att den var väldigt fin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0