sjuk idag också :(

Godagens, nu sitter jag här och vilar mig lite innan jag ska ta mig an med den dumma dumma kemin. Hatar kemi, haha men imorn är mardrömmen över.

Har varit hemma från skolan idag och har varit sjuk, jag är inte jätte sjuk utan är på bättringsvägen så det är skönt. Imorn blir det iallafall skolan och börjar med kemi prov men sen så ska vi ta avslutningsfoto och vi ska tydligen vara brattar så jag måste kolla på vad jag ska ha på mig på :S men det blir nog bra tillslut tror jag :) Sen på kvällen tror jag att det blir mys hemma hos Emelie med Frida. Ska bli fett nice, de var länge sen de var vi tre men nu är vi tillbaka, vi kommer med  sommaren :D

Men nu måste jag gå och plugga igen. Bllllläääääää!
 
PUSS<33

 ÄLSKAR ER TJEJER! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0