Hejsan, idag ...

HAHA, här kommer ett inlägg som jag skrev i torsdags men som jag aldrig publicerade men nu kommer det som sagt :P
Hejsan, idag har dagen varit rätt så slapp. Började med slöjd som suger men vi hade en vikarie som inte fattar nått så de var rätt så soft sen hade vi kemi och språk innan lunchen och då drog Frida och jag och köpte biljetter till hockeyn som vi ska på sen ikväll. Var på hockey igår förästen men Emelie och Frida, det var Emelies födelsedags present som vart lyckad efter alla om och men. Haha, Emelie viste inte att vi skulle på hockey utan det var en överraskning så vi hade varit och solat innan och så sa vi till henne att vi skulle få skjuts hem av Fridas morsa och att hon skulle hämta oss vid Ljunkan och Emelie gick ju såklart på det. Vi var lite sena och viste inte om vi skulle hinna till hockeyn så vi tjatade på Emelie att hon inte han att sola färdigt för att hon började 15 minuter senare än mig och Frida att sola. När vi halv gick/sprang mot Cloetta så säger Emelie att hon inte har någon bh på sig eller något linne, stackarn.  

PUSS<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0