En toppen helg hitills iaf :D

Tjolahopp, har inte hunnit att blogga på ett par dagar för att jag har haft fullt upp med annat. I onsdags så var jag ju på hockey som jag skrev på förra inlägget men det räckte inte att gå på hockey på bara onsdagen och skrika sönder halsen så Frida och jag drog dit dan efter också, det var sjukt kul, mkt roligare är det var dan innan för nu vann dom ja för fan =D men det var synd att Emelie inte kunde följa med för dom förlorade ju matchen som var hennes födelsedagspresent men hon var ju med Nicklas och de verkade vell ha haft det trevligt som vanligt, dom träffas ju jämt nu för tiden....

Igår åkte jag hem till Milla och hennes mamma klippte mitt hår och det vart jätte bra för nu är dom slitna topparna borta, äntligen, det behövdes verkligen! Sen vart det mys och jag sov över hos henne och då kollade vi på filmerna Patrik 1,5 och Jalla Jalla och dom var bra.

Idag åkte vi till stan och gick runt och hade jätte kul, gud vad bäst vi är! =D Sen åkte vi hem till MIlla igen och fixade naglarna som vart jätte fina =D

Sen åkte jag hem och kollade på hockeyn som gjorde mig på dåligt humör, hur kan dom spela såå jävla dåligt? Ibland är de jätte bra och ibland spelar dem som krattor, får verkligen hoppas att de har en bra dag på måndag så att de går vidare men jag börjar tvivla på dem nu faktiskt men vi får ju hoppas, annars så kommer jag att börja hejja på hv71 eller på Frölunda och det vill ni vell inte, så skärp er nu! Iallfall, sen var det bara att byta om och åka till grannen där familjen var bjuden till att kolla på melodifestivalen på storblidstv som dem har i vardagsrummet! Värsta coolt tycker jag iallafall att det är! Jag stannade inte där så länge utan åt lite mat och sen åkte jag hem och pratade i telefon med Frida i mer än 3 timmar, tyckte att det var mycket roligare än att se på någon jävla skit.

Imorgon, kommer Marica hit och ska visa kläder och såklart kommer Frida och Emelie trodde jag, det har ju blivit en tradition för oss men Emelie kunde tydligen inte komma pågrund av någon anledning som inte jag riktigt har fattat än men Frida kommer iallafall och vi får vell roppa på Linnéa om vi saknar Emelie för mycket för att hon ska vara här med min lillasyster tror jag. Men nu hoppas jag verkligen att det blir ändring och att Emelie kommer för att det skulle vara skit kul =D

PUSS<3333

O.B.S BILDERNA FRÅN HOCKEYN ÄR INTE FRÅN I ONSDAG OCH TORSDAG, DE ÄR FRÅN NÄR FRIDA OCH JAG VAR PÅ HOCKEY FÖR NÅGRA VECKOR SEN!













Kommentarer
Postat av: Emelie

niceiga bilder hun;)<33

2009-03-15 @ 01:31:48
URL: http://emmeznow.blogg.se/
Postat av: fridadanielzzon

Titta nu skrev jah en liten kommentar o lämna lite spår efter mig =) Hur är jalla jalla?:)

2009-03-15 @ 03:10:30
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0